Marketingtip (voor bedrijven met een jonge doelgroep)
16671
post-template-default,single,single-post,postid-16671,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Marketingtip (voor bedrijven met een jonge doelgroep)

Marketingtip (voor bedrijven met een jonge doelgroep)

Af en toe een beetje rondkijken op sociale media en zo leuke posts voorbij zien komen op Instagram en opvallende filmpjes op TikTok. Mooie afbeeldingen, grappige challenges en.. de logo’s in zeepsop door meester-ramenwasser Timothy Tancré (ruim 5.2M volgers). Dus ja, toen ik de kans kreeg om mijn bedrijfslogo te laten vereeuwigen door The Window Master…. https://lnkd.in/dzkUpZE

Wat blijkt? Er zijn meer mensen die de posts van Timothy graag zien. Véél meer! Zoveel mensen, dat de reguliere media hem ook gespot heeft. Kijk eens hier, bij Radio2 VRT en in dit artikel in de krant.

Als je een jonge doelgroep hebt zijn de TikTokjes van Timothy misschien een goede marketingtool voor jou en je bedrijf. Wil je ook? Stuur me een mailtje en ik breng je in contact. Want als PA denk ik óók graag met je mee over leuke ideeën over Marketing en Communicatie. #Marketing #Ludiekepromo #Secretarylife