Over mij
14968
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14968,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Over mij

Ruim 20 jaar ervaring in het vak en sinds 2011 Freelance aan de slag. Ervaring als Directiesecretaresse, Management Assistent, PMO en P.A. Wie had dat ooit gedacht? Het was erg leuk als mijn moeder vroeger oude ponskaarten mee naar huis nam waar we kantoortje mee konden spelen samen met haar eigen acceptgiro enveloppen en gebruikte treinkaartjes. En als ik aan mijn opa’s grote bureau mocht zitten (met extra kussen op de stoel voor de juiste hoogte) en échte brieven mocht typen op zijn ouderwetste Olivetti voelde ik me heel groot en volwassen. Maar na de Mavo ging ik naar de Mode- & Kledingopleiding richting Presentatie (o.a. grafisch werk en etaleren). Want in geen 1000 jaar wilde ik ‘op kantoor’; dat was zó saai! Vervolgens toch de Havo. En een secretaresse opleiding. En een opleiding tot Management Assistente. (En toch ook weer een summercourse aan de Kunstacademie). Vervolgens bleek werken als Directiesecretaresse/Management Assistente/PA helemaal niet saai te zijn. Integendeel! Je kunt als secretaresse in verschillende branches werken. Het werk is heel divers en geen dag is hetzelfde. Je leert snel veel over een organisatie. Er is contact met allerlei verschillende mensen over allerlei verschillende zaken. Zelfstandig en proactief werken maakt het werk ontzettend leuk. En de kers op de taart is als er een fijne samenwerking is met je manager of CEO en je samen een geolied team vormt. Uiteindelijk is het gewoon ontzettend leuk om dit werk te kunnen doen in een bedrijfstak waar ik me thuis voel en/of die een link heeft met mijn persoonlijke interesses. Als freelancer hou ik mezelf scherp door de verschillende opdrachten. En bij elke opdracht ligt de nadruk toch weer op een ander aspect van het werk. Zo blijft dit vak mij uitdagen.

 

Mijn expertise kan worden ingezet voor een langere samenwerking of voor tijdelijk extra ondersteuning. Bijvoorbeeld voor:
• het bijhouden van uw e-mails, de telefoon, (complex) agendabeheer en actielijsten;
• het organiseren van vergaderingen, specials & events;
• het bijhouden van sociale media & websites;
• het schrijven of redigeren van nieuwsbrieven, verslagen, rapporten en andere teksten;
• het opzetten of reorganiseren van een secretariaat;
• het helpen optimaliseren van bedrijfsprocessen;
• het begeleiden van een junior-secretaresse of stagiair(e);
• het coördineren van werkzaamheden rondom een nieuwe huisstijl of bedrijfsverhuizing;
• licht financieel-administratief werk zoals het opstellen en navolgen van offertes en facturen, de administratie voorbereiden voor de boekhouder en BTW aangiftes doen;
• het CRM-systeem bijhouden, etc.

Door mijn uitgebreide werkervaring ben ik vrij snel ingewerkt.

 

Ik ben gestructureerd en accuraat, enthousiast, gedreven, hands-on, servicegericht en loyaal. Ik hou van regelen en organiseren en van een ontspannen benadering van het werk. Denk graag out-of-the-box en ben op mijn best als ik passie heb voor mijn klant/de branche/het product. Een beetje humor hier en daar maakt werken leuk.

 

Mijn persoonlijke interesses liggen bij architectuur (interieur, gebouwen, tuin en landschap), boeken, bujo, circulaire economie, concerten, design, duiken, films, fitness, fotografie, industrieel ontwerp, innovatie (design, techniek, C2C!), interieurinrichting, Italië, jachtbouw, kitesurfen (bucketlist), koffie (van koffieboon tot Barista), kostuumgeschiedenis, lezen, reizen, paardrijden (bucketlist), skiën (bucketlist), stedenbouwkunde, styling, stoffen, thee (van theestruik tot Theesommelier), vormgeving en de uitgeverij.

Referenties

Heb ik uw interesse gewekt? Neem contact op!