Hostmanship®
16071
post-template-default,single,single-post,postid-16071,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Hostmanship®

Hostmanship®

“De kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn”.

Uitgenodigd voor een secretaressedag-event bij De Keizerskroon in Apeldoorn, voor een presentatie over Hostmanship. Geen idee wat ik kon verwachten, maar het klonk interessant. En het was meer dan interessant: ‘blown away’, dat was het gevoel dat ik tijdens de presentatie kreeg. Dít is hoe ik wil (leren) werken en hoe ik klanten, collega’s, mensen om me heen zich wil laten voelen! Natuurlijk zijn er verschillende (bedrijfs)filosofieën en manieren van werken, maar Hostmanship past bij mij én mijn bedrijf. En misschien ook bij jou en jouw bedrijf. Volg de link en ontdek het voor jezelf. 

“Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen.”